ReSTAURAcje - CASUAL DINING - Deloitte
Inwestycja w belownicę Bramidan pozwoliła Deloitte złagodzić skutki restrukturyzacji
Wprowadzenie oszczędności w zarządzaniu siedzibą oznaczało dla Deloitte konieczność znalezienia rozwiązania, które pozwoli na bardziej wydajną utylizację odpadów kartonowych. Odpowiedzią była belownica Bramidan X10 do odpadów kartonowych.
Belownica pozwoliła Deloitte zrekompensować skutki restrukturyzacji
W październiku 2016 r. oddział międzynarodowej firmy audytorskiej Deloitte w duńskim Esbjerg przeniósł się wraz ze 120 pracownikami do nowej siedziby o powierzchni 4100 m2.
Przeprowadzka oznaczała również restrukturyzację zarządzania obiektem. Oddział z Esbjerg podpisał umowę, która wprowadziła ograniczenie częstotliwości sprzątania firmy, z codziennego do jednego, dwóch na tydzień.
„Nasza nowa siedziba i restrukturyzacja zarządzania obiektem postawiły przed nami nowe wyzwania. Wskutek zmniejszenia częstotliwości wizyt serwisu sprzątającego, musieliśmy znaleźć prosty i skuteczny sposób na utylizację naszych odpadów, żeby nie gromadziły się w biurze”, wyjaśnia Karina Langmack, Kierownik ds. Zasobów Ludzkich w Deloitte.
Rozcinanie pudeł, aby uniknąć przepełniania kontenerów
Wcześniej pracownicy Deloitte wyrzucali odpady do dwóch kontenerów o pojemności 1100 litrów każdy, opróżnianych raz w tygodniu. Aby uniknąć przepełnienia kontenerów, pracownicy musieli rozcinać i rozkładać pudła kartonowe przed wyrzuceniem ich do śmieci.
„Mamy własną stołówkę, do której dostawy są realizowane codziennie, dlatego zawsze mamy dużo odpadów kartonowych. Nasza poprzednia metoda utylizacji kartonu była kłopotliwa i czasochłonna”, przyznaje Karina.
Idealne rozwiązanie
Deloitte potrzebowało rozwiązania, które zapewniłoby utylizację wszystkich odpadów kartonowych, a jednocześnie było proste w obsłudze. Kolejnym problemem była dostępność przestrzeni - system utylizacji odpadów powinien zmieścić się w piwnicy, do której trafiają dostawy zapasów do stołówki. Odpowiedzią była belownica Bramidan X10 do odpadów kartonowych.
Belownica X10 ma wysokość zaledwie 1900 mm i była dla Deloitte rozwiązaniem idealnym: „Jest bardzo łatwa w obsłudze, a to znaczy, że może ją obsługiwać każdy pracownik. Dzięki temu, że ustawiliśmy ją w miejscu dostaw zapasów - które są największym źródłem naszych odpadów - oszczędzamy sporo czasu na przyjmowaniu codziennych dostaw”, mówi Karina Langmack.
Pięciokrotnie zmniejszona liczba odbiorów odpadów
Po zainstalowaniu belownicy do kartonu X10, Deloitte zmniejszyło liczbę odbiorów odpadów z jednego w tygodniu do jednego na pięć-sześć tygodni.
Wcześniej dwa 1100-litrowe kontenery zapełniały się po brzegi w ciągu tygodnia, teraz wszystkie odpady kartonowe są prasowane w jedną belę co 10 dni.
Ułatwiona utylizacja odpadów kartonowych pozwala osobie sprzątającej efektywniej wykorzystać czas.
Dla Deloitte decyzja o instalacji belownicy Bramidan X10 była bardzo prosta. Inwestycja ta oznaczała duże oszczędności na odbiorach odpadów (których liczba spadła pięciokrotnie), oraz dużo wydajniejsze wykorzystanie czasu pracowników.
Obsługa belownicy jest bardzo prosta, a to znaczy, że może ją obsługiwać każdy pracownik. Dzięki temu, że ustawiliśmy ją w miejscu dostaw zapasów - które są największym źródłem naszych odpadów - oszczędzamy sporo czasu na przyjmowaniu codziennych dostaw.
— Karina Langmack, Kierownik ds. Zasobów Ludzkich, Deloitte
Jeśli masz pytania skontaktuj się z nami
phone 12 680 88 80
email bramidan@bramidan.pl
Szukasz skutecznych rozwiązań w zakresie gospodarki odpadami?
Zobacz naszą ofertę
Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą.