ReSTAURAcje - CASUAL DINING - Deloitte

Inwestycja w belownicę Bramidan pozwoliła Deloitte złagodzić skutki restrukturyzacji

Wprowadzenie oszczędności w zarządzaniu siedzibą oznaczało dla Deloitte konieczność znalezienia rozwiązania, które pozwoli na bardziej wydajną utylizację odpadów kartonowych. Odpowiedzią była belownica Bramidan X10 do odpadów kartonowych.

Wyzwania

  • stop Kosztowne, codzienne odbiory odpadów z kontenera
  • stop Wielu użytkowników urządzenia
  • stop Ograniczona przestrzeń

Wybrane urządzenia

Belownica pionowa X10 - mała, ale wydajna

Otwór wrzutowy: 800 x 610 mm

Ciężar beli: 70-90 kg - karton

Korzyści

  • done Optymalne prasowanie odpadów
  • done Łatwość obsługi
  • done Oszczędność czasu

Icon_BenefitsThumbsUp_1500x1500

Belownica pozwoliła Deloitte zrekompensować skutki restrukturyzacji

W październiku 2016 r. oddział międzynarodowej firmy audytorskiej Deloitte w duńskim Esbjerg przeniósł się wraz ze 120 pracownikami do nowej siedziby o powierzchni 4100 m2.

Przeprowadzka oznaczała również restrukturyzację zarządzania obiektem. Oddział z Esbjerg podpisał umowę, która wprowadziła ograniczenie częstotliwości sprzątania firmy, z codziennego do jednego, dwóch na tydzień.

„Nasza nowa siedziba i restrukturyzacja zarządzania obiektem postawiły przed nami nowe wyzwania. Wskutek zmniejszenia częstotliwości wizyt serwisu sprzątającego, musieliśmy znaleźć prosty i skuteczny sposób na utylizację naszych odpadów, żeby nie gromadziły się w biurze”, wyjaśnia Karina Langmack, Kierownik ds. Zasobów Ludzkich w Deloitte.

Rozcinanie pudeł, aby uniknąć przepełniania kontenerów

Wcześniej pracownicy Deloitte wyrzucali odpady do dwóch kontenerów o pojemności 1100 litrów każdy, opróżnianych raz w tygodniu. Aby uniknąć przepełnienia kontenerów, pracownicy musieli rozcinać i rozkładać pudła kartonowe przed wyrzuceniem ich do śmieci.

„Mamy własną stołówkę, do której dostawy są realizowane codziennie, dlatego zawsze mamy dużo odpadów kartonowych. Nasza poprzednia metoda utylizacji kartonu była kłopotliwa i czasochłonna”, przyznaje Karina.

Canteen employee opens cardboard boxes with Tulip meat products

Idealne rozwiązanie

Deloitte potrzebowało rozwiązania, które zapewniłoby utylizację wszystkich odpadów kartonowych, a jednocześnie było proste w obsłudze. Kolejnym problemem była dostępność przestrzeni - system utylizacji odpadów powinien zmieścić się w piwnicy, do której trafiają dostawy zapasów do stołówki. Odpowiedzią była belownica Bramidan X10 do odpadów kartonowych.

Belownica X10 ma wysokość zaledwie 1900 mm i była dla Deloitte rozwiązaniem idealnym: „Jest bardzo łatwa w obsłudze, a to znaczy, że może ją obsługiwać każdy pracownik. Dzięki temu, że ustawiliśmy ją w miejscu dostaw zapasów - które są największym źródłem naszych odpadów - oszczędzamy sporo czasu na przyjmowaniu codziennych dostaw”, mówi Karina Langmack.

Pięciokrotnie zmniejszona liczba odbiorów odpadów

Po zainstalowaniu belownicy do kartonu X10, Deloitte zmniejszyło liczbę odbiorów odpadów z jednego w tygodniu do jednego na pięć-sześć tygodni.
Wcześniej dwa 1100-litrowe kontenery zapełniały się po brzegi w ciągu tygodnia, teraz wszystkie odpady kartonowe są prasowane w jedną belę co 10 dni.

Ułatwiona utylizacja odpadów kartonowych pozwala osobie sprzątającej efektywniej wykorzystać czas.

Dla Deloitte decyzja o instalacji belownicy Bramidan X10 była bardzo prosta. Inwestycja ta oznaczała duże oszczędności na odbiorach odpadów (których liczba spadła pięciokrotnie), oraz dużo wydajniejsze wykorzystanie czasu pracowników.

Obsługa belownicy jest bardzo prosta, a to znaczy, że może ją obsługiwać każdy pracownik. Dzięki temu, że ustawiliśmy ją w miejscu dostaw zapasów - które są największym źródłem naszych odpadów - oszczędzamy sporo czasu na przyjmowaniu codziennych dostaw.

— Karina Langmack, Kierownik ds. Zasobów Ludzkich, Deloitte

Informacje o kliencie

Deloitte

Deloitte jest największą na świecie międzynarodową firmą audytorską i doradczą. Pod marką Deloitte dziesiątki tysięcy specjalistów z niezależnych firm z całego świata współpracują ze sobą, realizując usługi audytorskie, konsultingu, doradztwa finansowego w ponad 150 krajach.

Informacje o kliencie

Deloitte

Deloitte jest największą na świecie międzynarodową firmą audytorską i doradczą. Pod marką Deloitte dziesiątki tysięcy specjalistów z niezależnych firm z całego świata współpracują ze sobą, realizując usługi audytorskie, konsultingu, doradztwa finansowego w ponad 150 krajach.

Jeśli masz pytania skontaktuj się z nami 

phone 12 680 88 80
email bramidan@bramidan.pl


Szukasz skutecznych rozwiązań w zakresie gospodarki odpadami?
Zobacz naszą ofertę 

Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą.

keyboard_arrow_up