Restauracje - Casual Dining - Hilton Hotel

Więcej miejsca na luksus

Ekskluzywny hotel Hilton Arc de Triomphe w Paryżu za pomocą jednej inwestycji obniżył koszty utylizacji odpadów o 80%. Wystarczyło zakupić belownicę do odpadów, która zwróciła się w niecałe trzy miesiące.

Wyzwania

  • stop Kosztowne, codzienne odbiory odpadów z kontenera
  • stop Problematyczna utylizacja odpadów
  • stop Ograniczenie emisji dwutlenku węgla

Icon_NeedsQuestionMark_1500x1500

Wybrane urządzenia

Belownica pionowa model X25

Otwór wrzutowy: 1090 x 530 mm

Ciężar beli: 200-300 kg - karton

Icon_MachinesChosen_1500x1500

Korzyści

  • done Znaczące obniżenie kosztów utylizacji odpadów
  • done Szybki zwrot z inwestycji
  • done Dodatkowe przychody za posortowane odpady

Icon_BenefitsThumbsUp_1500x1500

Więcej miejsca na luksus

Czerwone dywany, złocone klamki i portierzy. Tak wygląda codzienne życie w luksusowym hotelu. Mniej luksusowe są tony śmieci, które trzeba zutylizować co tydzień. Belownica oszczędza czas, pieniądze i ogranicza emisję dwutlenku węgla związaną z utylizacją odpadów.

Z 20 do 4 kontenerów na odpady

Przed zainstalowaniem belownicy hotel codziennie przekazywał do utylizacji dwadzieścia kontenerów odpadów. Sytuacja zmieniła się wiosną 2007 r. za sprawą francuskiego dystrybutora produktów Bramidan, firmy Axiome, która zainstalowała belownicę X25 w piwnicy hotelu. Od tamtej pory dzienna produkcja odpadów spadła do zaledwie czterech kontenerów. Rezygnacja z wynajmowania kontenerów i zmniejszenie liczby odbiorów odpadów przyniosło hotelowi duże oszczedności. Nowy system utylizacji odpadów jest również przyjazny środowisku.

Yellow Bramidan baler in basement of Hilton hotel

„Dzięki belownicy zaczęliśmy sortować poszczególne rodzaje odpadów. W ten sposób na niektórych odpadach, które mogą trafić do recyklingu, nawet zarabiamy. W ten sposób jednocześnie dbamy o środowisko i oszczędzamy”, wyjaśnia George, kierownik hotelu.

Znacznie łatwiejsza praca

W hotelu pełno jest zajętych pracowników - zapewnianie gościom luksusu wymaga ciężkiej pracy za kulisami. Dla personelu hotelowego nowy system utylizacji odpadów oznacza znacznie łatwiejszą pracę. Dwadzieścia kontenerów zajmowało dużo miejsca, a do tego restrykcyjne regulacje dotyczące utylizacji odpadów z hotelu:
„Kontenery można było wystawić na chodnik tylko o 5 rano, kiedy większości personelu nie było w pracy! Hotel znajduje się w bardzo turystycznej dzielnicy i wiele osób spaceruje tamtędy przez całą noc. Lokalne władze kazały nam wystawiać kontenery tuż przed przyjazdem firmy odbierającej. W przeciwnym razie hotel zapłaciłby grzywnę”.

Po ograniczeniu ilości odpadów z dwudziestu kontenerów do czterech, władze złagodziły swoje podejście, ponieważ odpady z hotelu nie blokują już całego chodnika.
„Teraz możemy wystawiać kontenery o 2 w nocy, kiedy personel wciąż jest w hotelu. To bardzo pomaga”, podsumowuje George.

Dzięki belownicy zaczęliśmy sortować poszczególne rodzaje odpadów.

— George, Kierownik, Hotel Hilton, Paris

Informacje o kliencie

Hilton Hotel

Hilton to międzynarodowa sieć hotelarska, posiadająca ok. 4000 ekskluzywnych hoteli w 90 krajach. Hilton jest drugą największą siecią hoteli w USA. Pierwszy hotel otworzył w 1919 r. Conrad Hilton w Cisco w stanie Teksas.

Informacje o kliencie

Hilton Hotel

Hilton to międzynarodowa sieć hotelarska, posiadająca ok. 4000 ekskluzywnych hoteli w 90 krajach. Hilton jest drugą największą siecią hoteli w USA. Pierwszy hotel otworzył w 1919 r. Conrad Hilton w Cisco w stanie Teksas.

W przypadku jakichkolwiek pytań, skontaktuj się z nami

phone   12 680 88 80
mail    bramidan@bramidan.pl


Poszukujesz najlepszego rozwiązania w zakresie odpadów?
Sprawdź nasze produkty

Wypełnij formularz, a my odezwiemy się do Ciebie.

keyboard_arrow_up