Handel detaliczny - Sklepy średnioformatowe - Norauto

Więcej przestrzeni, niższe koszty

Remont siedziby każdego przedsiębiorstwa wiąże się z reorganizacją i stanowi motywację do zwiększenia wydajności. W trakcie niedawnego remontu w stacji obsługi pojazdów Norauto w Le Mans Sud zainstalowano belownicę Bramidan X25, która miała obniżyć koszty i zaoszczędzić miejsce.

Wyzwania

  • stop Brak sortowania odpadów
  • stop Zróżnicowana grubość kartonu
  • stop Nieporęczne opakowania po częściach zamiennych

Icon_NeedsQuestionMark_1500x1500

Wybrane urządzenia

Belownica pionowa model X25

Wysokość maszyny: Poniżej 2 metrów

Ciężar beli: 250-300 kg - karton

Icon_MachinesChosen_1500x1500

Korzyści

  • done Rozwiązanie dla różnych typów odpadów
  • done Uproszczona utylizacja odpadów
  • done Oszczędności dzięki rezygnacji z wynajmu kontenerów

Icon_BenefitsThumbsUp_1500x1500

Więcej przestrzeni, niższe koszty

Norauto prowadzi 225 stacji obsługi pojazdów w całej Francji, z czego cztery w departamencie Sarthe. Centrum Norauto w Le Mans Sud, założone w 1987 r., znajduje się przy Avenue Georges Durand, naprzeciwko supermarketu Carrefour w parku biznesowym Vauguyon, który skupia około dziesięciu firm. Centrum Norauto zatrudnia 30 pracowników i ma roczne obroty na poziomie prawie 4 mln euro.

50% mniej miejsca

„Nasz poprzedni system utylizacji odpadów pochłaniał bardzo dużo miejsca i pieniędzy” - wyjaśnia Caroline, kierownik ds. utylizacji odpadów. „Wynajmowaliśmy duży kontener na odpady zmieszane i tak naprawdę nie mieliśmy skutecznego systemu sortowania. Odpady kartonowe nie były prasowane, a sama utylizacja była skomplikowana i czasochłonna. Do kosztów wynajmu kontenera dochodziły jeszcze wydatki na odbiór i przetwarzanie”. Obecnie sortowanie odpadów jest dużo lepiej zorganizowane, z jednym małym pojemnikiem na złom metalowy i drugim na pozostałe odpady.

Zainstalowana na zapleczu sklepu belownica jest przeznaczona wyłącznie do prasowania kartonu. Zajmuje o 50% mniej miejsca niż poprzedni kontener, zapewniając jednocześnie większą wydajność i skuteczność utylizacji. „Po zaledwie dziesięciu dniach wyprodukowaliśmy trzy bele, każda po 250-300 kg, czyli prawie 100 kg dziennie” - mówi Caroline. „Jeszcze nie ustaliliśmy częstotliwości odbioru odpadów, ale raz na pięć-sześć tygodni powinno wystarczyć. To z kolei znacznie obniży nasze koszty i zmniejszy obciążenie pracą naszych pracowników”.

Man working at computer next to Bramidan baler

Doskonała integracja każdego dnia

„Dostawy przyjeżdżają do nas dwa razy w tygodniu”, dodaje Caroline. „Nasze produkty są pakowane w kartony o różnej grubości i wielkości. Niektóre są naprawdę twarde. Wszystkie odpady kartonowe trafiają do belownicy i są prasowane w ciągu dnia. Nowe rozwiązanie jest bardzo wygodne, bo odpady wyrzucamy do belownicy od razu po rozpakowaniu dostaw”. Do tej pory 10 centrów Norauto zdecydowało się zainwestować w belownice. „Każde centrum sortuje i przetwarza odpady po swojemu”, mówi dyrektor Norauto w Le Mans Sud, pan Duhayer, „ale gdy któreś centrum zdecyduje się na belownicę, ogólnokrajowa polityka Norauto przewiduje zakup modelu Bramidan X25”.

Podsumowując, belownica X25 przynosi jednoznaczne korzyści, eliminując koszty wynajmu kontenera i przetwarzania odpadów, na których opierał się poprzedni system. Nowe rozwiązanie usprawnia i upraszcza sortowanie oraz zarządzanie odpadami, a także pozwala znacząco zwiększyć przestrzeń.

Każde centrum sortuje i utylizuje odpady po swojemu, ale gdy któreś centrum zdecyduje się na belownicę, ogólnokrajowa polityka Norauto przewiduje zakup modelu Bramidan X25.

— Mr Duhayer, Dyrektor Centrum Norauto

Informacje o kliencie

Norauto

Norauto jest jedną z największych sieci centrów obsługi pojazdów w Europie, specjalizującą się w sprzedaży produktów i akcesoriów do aut, naprawach i serwisowaniu samochodów.  Założona w 1970 r. sieć Norauto jest dziś obecna w 7 krajach: Francji, Hiszpanii, Włoszech, Portugalii, Polsce, Argentynie i na Węgrzech. Centra Norauto zazwyczaj znajdują się na terenie centrów handlowych i biznesowych.

Informacje o kliencie

Norauto

Norauto jest jedną z największych sieci centrów obsługi pojazdów w Europie, specjalizującą się w sprzedaży produktów i akcesoriów do aut, naprawach i serwisowaniu samochodów.  Założona w 1970 r. sieć Norauto jest dziś obecna w 7 krajach: Francji, Hiszpanii, Włoszech, Portugalii, Polsce, Argentynie i na Węgrzech. Centra Norauto zazwyczaj znajdują się na terenie centrów handlowych i biznesowych.

W przypadku jakichkolwiek pytań, skontaktuj się z nami

phone   12 680 88 80
mail    bramidan@bramidan.pl


Poszukujesz najlepszego rozwiązania w zakresie odpadów?
Sprawdź nasze produkty

Wypełnij formularz, a my odezwiemy się do Ciebie.

keyboard_arrow_up