BELOWNICE BRAMIDAN W SIECI DINO


Belownice BRAMIDAN w sieci DINO 

Historia współpracy pomiędzy Dino i Bramidan rozpoczęła się od testów pierwszej belownicy w sklepie w Zdunach w 2011 roku. Testy trwały kilka miesięcy i finalnie wybrany został ówczesny model Bramidan B3 (później nazywany Classic). Podczas wyboru dostawcy i modelu brane były pod uwagę najważniejsze kwestie takie jak rozwiązania techniczne minimalizujące możliwość usterek, łatwość obsługi dla załogi oraz stosunek jakości do ceny. Model B3 okazał się najbardziej optymalny spośród testowanych belownic.

Belownice w sieci DINO


Niskie koszty użytkowania belownicy 

Jedną ze strategii firmy Bramidan jest TCO (ang. Total Cost of Ownership). Celem TCO jest zapewnienie Klientowi możliwie najniższych kosztów używania belownicy w dłuższym okresie czasu. Strategia ta realizowana jest przede wszystkim poprzez odpowiedni projekt maszyny, jej wykonanie oraz dobór właściwych komponentów.

TCO


Rozwój modelu B3 

Belownica B3

Belownica B3 Classic - biały panel

Po zakończeniu testów w 2011 roku kilkadziesiąt sklepów zostało wyposażonych w belownice B3 Classic, które można rozpoznać po górnym panelu w kolorze białym.

Belownica B3

Belownica B3 Classic - grafitowy panel

W następnych latach model otrzymał nowsze sterowanie oraz przedni górny panel w kolorze grafitowym.
 

W sumie do sklepów Dino dostarczonych zostało 861 sztuk modelu Classic. 

Belownica B3

Belownica B3 - aktualny model

W 2017 roku model Classic został zastąpiony nowszym, o tym samym symbolu B3. Dział techniczny Dino był jednym z kosultantów przy projektowaniu tego modelu. W 2016 roku w Krotoszynie odbyło się podsumowujące spotkanie z inżynierami Bramidan z działu rozwoju. Następnie przeprowadzono testy w dwóch lokalizacjach, podczas których dopracowano szczegóły. Model ten dostarczany jest do sklepów Dino do dziś.
Dane techniczne modelu B3

 


Ciekawostki 

  • stop Obecnie sterowanie belownicy B3 umożliwia połączenie online z platformą BRA-IN służącą do zarządzania flotą maszyn jak również raportowania różnych parametrów (np. ilość wykonanych bel).
  • stop Można korzystać z aplikacji mobilnej BRA-IN, przy pomocy, której skanując kod QR umieszczony na maszynie, możemy pobrać instrukcję obsługi, katalog części zamiennych lub np. zamówić taśmę do wiązania bel czy zgłosić usterkę maszyny. Aplikację BRA-IN można pobrać z Google Play lub App Store.

Jeżeli masz pytania, skontaktuj się z nami

Rafał Sukiennik

Country Manager

phone12 680 88 80

mailRSU@bramidan.pl

Rafał Sukiennik

keyboard_arrow_up